Ćwiczenia myślenia – nauka kategoryzacji PDF Drukuj Email

 

Dokonywanie kategoryzacji to umiejętność bez której dziecko nie jest wstanie poznawać świata oraz skutecznie się uczyć. Kategoryzacja to umiejętność dostrzegania cech wspólnych, cech różnicujących, identyfikowania oraz klasyfikowania. Kategoryzacja jest wyznacznikiem wymiaru inteligencji dziecka. Dzięki kategoryzacji dziecko uczy się reguł społecznych i językowych.

 

Do nauki dokonywania kategoryzacji polecamy Państwu następujące pozycje:

 

„BAW SIĘ I UCZ Z KULKĄ”

 

Pierwsza książeczka z nowej logopedycznej serii „BAW SIĘ I UCZ Z KULKĄ”. Książeczki przeznaczone są dla dzieci w wieku przedszkolnym. Seria ta pomyślana została jako cykl wspierający rozwój intelektualny, procesy myślowe oraz rozwój funkcji poznawczych dziecka. Od pierwszych stron dzieciom towarzyszyć będzie sympatyczna KULKA o imieniu ULKA. Forma kolorowej książeczki z naklejkami – to dla dzieci znakomita zabawa. Wspólnie z KULKĄ poznają między innymi kolory, kształty, przedmioty, pojazdy, owoce, warzywa oraz instrumenty muzyczne. Przyklejanie naklejek w odpowiednie miejsca rozwija u malca sprawność manualną, precyzje ruchów, ale także utrwala nowopoznaną wiedzę o otaczającym nas świecie. Książeczka pierwsza uczy dzieci dokonywania kategoryzacji – dzieci zdobywają umiejętność dostrzegania cech wspólnych, cech różnicujących, identyfikowania, klasyfikowania. Są to niezwykle ważne umiejętności – stanowią one podstawę uczenia się reguł społecznych i językowych. Kategoryzacje są także wymiarem poziomu inteligencji, bez nich nie jest możliwe opanowanie systemu językowego.

 

 

 

STYMULACJA I TERAPIA – KATEGORYZACJA

 

Kategoryzacja to zestaw ćwiczeń usprawniających procesy myślowe dzieci. Zdolność dokonywania kategoryzacji jest jednym z podstawowych wyznaczników inteligencji człowieka. Ta umiejętność pozwala dziecku zauważać związki miedzy określonymi elementami, a tym samym abstrahować reguły i porządkować według nich otaczający świat. Posiadanie tej sprawności warunkuje zdolność uczenia się języka oraz przyswajania zasad społecznych. Proponowany zbiór ćwiczeń ułatwia stymulację procesów myślowych dzieci prawidłowo rozwijających się. Może także zostać wykorzystany w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi, m.in. niesłyszącymi, autystycznymi, zagrożonymi dysleksją, dyslektycznymi oraz o obniżonej sprawności intelektualnej.

 

 

 

 

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Dokonywanie kategoryzacji to umiejętność bez której dziecko nie jest wstanie poznawać świata oraz skutecznie się uczyć. Kategoryzacja to umiejętność dostrzegania cech wspólnych, cech różnicujących, identyfikowania oraz klasyfikowania. Kategoryzacja jest wyznacznikiem wymiaru inteligencji dziecka. Dzięki kategoryzacji dziecko uczy się reguł społecznych
i językowych.

Do nauki dokonywania kategoryzacji polecamy Państwu następujące pozycje:

· „BAW SIĘ I UCZ Z KULKĄ”

Pole tekstowe:  Pierwsza książeczka z nowej logopedycznej serii „BAW SIĘ I UCZ Z KULKĄ”.  Książeczki przeznaczone są dla dzieci w wieku przedszkolnym. Seria ta pomyślana została jako cykl wspierający rozwój intelektualny, procesy myślowe oraz rozwój funkcji poznawczych dziecka.  Od pierwszych stron dzieciom towarzyszyć będzie sympatyczna KULKA o imieniu ULKA.  Forma kolorowej książeczki z naklejkami – to dla dzieci znakomita zabawa. Wspólnie z KULKĄ poznają między innymi kolory, kształty, przedmioty, pojazdy, owoce, warzywa oraz instrumenty muzyczne. Przyklejanie naklejek w odpowiednie miejsca rozwija u malca sprawność manualną, precyzje ruchów, ale także utrwala nowopoznaną wiedzę o otaczającym nas świecie.  Książeczka pierwsza uczy dzieci dokonywania kategoryzacji – dzieci zdobywają  umiejętność dostrzegania cech wspólnych, cech różnicujących, identyfikowania, klasyfikowania. Są to niezwykle ważne umiejętności – stanowią one podstawę uczenia się reguł społecznych i językowych. Kategoryzacje są także wymiarem poziomu inteligencji, bez nich nie jest możliwe opanowanie systemu językowego.


 

· STYMULACJA I TERAPIA – KATEGORYZACJA

Pole tekstowe:

Kategoryzacja to zestaw ćwiczeń usprawniających procesy myślowe dzieci. Zdolność dokonywania kategoryzacji jest jednym z podstawowych wyznaczników inteligencji człowieka. Ta umiejętność pozwala dziecku zauważać związki miedzy określonymi elementami, a tym samym abstrahować r Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Dokonywanie kategoryzacji to umiejętność bez której dziecko nie jest wstanie poznawać świata oraz skutecznie się uczyć. Kategoryzacja to umiejętność dostrzegania cech wspólnych, cech różnicujących, identyfikowania oraz klasyfikowania. Kategoryzacja jest wyznacznikiem wymiaru inteligencji dziecka. Dzięki kategoryzacji dziecko uczy się reguł społecznych
i językowych.

Do nauki dokonywania kategoryzacji polecamy Państwu następujące pozycje:

· „BAW SIĘ I UCZ Z KULKĄ”

Pole tekstowe:  Pierwsza książeczka z nowej logopedycznej serii „BAW SIĘ I UCZ Z KULKĄ”.  Książeczki przeznaczone są dla dzieci w wieku przedszkolnym. Seria ta pomyślana została jako cykl wspierający rozwój intelektualny, procesy myślowe oraz rozwój funkcji poznawczych dziecka.  Od pierwszych stron dzieciom towarzyszyć będzie sympatyczna KULKA o imieniu ULKA.  Forma kolorowej książeczki z naklejkami – to dla dzieci znakomita zabawa. Wspólnie z KULKĄ poznają między innymi kolory, kształty, przedmioty, pojazdy, owoce, warzywa oraz instrumenty muzyczne. Przyklejanie naklejek w odpowiednie miejsca rozwija u malca sprawność manualną, precyzje ruchów, ale także utrwala nowopoznaną wiedzę o otaczającym nas świecie.  Książeczka pierwsza uczy dzieci dokonywania kategoryzacji – dzieci zdobywają  umiejętność dostrzegania cech wspólnych, cech różnicujących, identyfikowania, klasyfikowania. Są to niezwykle ważne umiejętności – stanowią one podstawę uczenia się reguł społecznych i językowych. Kategoryzacje są także wymiarem poziomu inteligencji, bez nich nie jest możliwe opanowanie systemu językowego.


 

· STYMULACJA I TERAPIA – KATEGORYZACJA

Pole tekstowe:

Kategoryzacja to zestaw ćwiczeń usprawniających procesy myślowe dzieci. Zdolność dokonywania kategoryzacji jest jednym z podstawowych wyznaczników inteligencji człowieka. Ta umiejętność pozwala dziecku zauważać związki miedzy określonymi elementami, a tym samym abstrahować reguły i porządkować według nich otaczający świat. Posiadanie tej sprawności warunkuje zdolność uczenia się języka oraz przyswajania zasad społecznych. Proponowany zbiór ćwiczeń ułatwia stymulację procesów myślowych dzieci prawidłowo rozwijających się. Może także zostać wykorzystany w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi, m.in. niesłyszącymi, autystycznymi, zagrożonymi dysleksją, dyslektycznymi oraz o obniżonej sprawności intelektualnej.

Szczegółowe informacje na temat produktów znajdą Państwo na stronie internetowej naszego sklepu www.sklep.wspieranierozwoju.pl

 

eguły i porządkować według nich otaczający świat. Posiadanie tej sprawności warunkuje zdolność uczenia się języka oraz przyswajania zasad społecznych. Proponowany zbiór ćwiczeń ułatwia stymulację procesów myślowych dzieci prawidłowo rozwijających się. Może także zostać wykorzystany w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi, m.in. niesłyszącymi, autystycznymi, zagrożonymi dysleksją, dyslektycznymi oraz o obniżonej sprawności intelektualnej.

Szczegółowe informacje na temat produktów znajdą Państwo na stronie internetowej naszego sklepu www.sklep.wspieranierozwoju.pl

 

  Joomla 1.5 free themes, business hosting service.